Show simple item record

dc.contributor.authorHalland, Sissel J. Aastvedt
dc.contributor.authorWinje, Annette Kristofferesen
dc.date.accessioned2022-01-04T08:39:01Z
dc.date.available2022-01-04T08:39:01Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn978-82-93677-72-7
dc.identifier.issn2703-710X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2835923
dc.descriptionSkriftserien ved Høgskulen på Vestlandet, HVL-notaten_US
dc.description.abstractDette er et FoU- arbeid gjennomført av Sissel J. Aastevdt Halland og Annette Kristoffersen Winje. Målet med studien er å få innblikk i hvordan vi som førstlektorstipendiater utvikler, forstår og anvender ny kunnskap gjennom en nettbasert kontekst. Våre funn viser at vi utvikler, forstår og anvender gjennom gjensidig deling og å være den kompetente andre for hverandreen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.relation.ispartofseriesHVL-notat;2/2021
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectpraksisfelleskapen_US
dc.subjectlæringsfelleskapen_US
dc.subjectsosiokulturelle perspektiveren_US
dc.subjectdigital konteksten_US
dc.titleFra praksisfellesskap til et profesjonelt læringsfellesskap - Kunnskapsutvikling i et sosiokulturelt perspektiven_US
dc.typeWorking paperen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal