Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHalland, Sissel J. Aastvedt
dc.contributor.authorWinje, Annette Kristofferesen
dc.date.accessioned2022-01-04T08:39:01Z
dc.date.available2022-01-04T08:39:01Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn978-82-93677-72-7
dc.identifier.issn2703-710X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2835923
dc.descriptionSkriftserien ved Høgskulen på Vestlandet, HVL-notaten_US
dc.description.abstractDette er et FoU- arbeid gjennomført av Sissel J. Aastevdt Halland og Annette Kristoffersen Winje. Målet med studien er å få innblikk i hvordan vi som førstlektorstipendiater utvikler, forstår og anvender ny kunnskap gjennom en nettbasert kontekst. Våre funn viser at vi utvikler, forstår og anvender gjennom gjensidig deling og å være den kompetente andre for hverandreen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.relation.ispartofseriesHVL-notat;2/2021
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectpraksisfelleskapen_US
dc.subjectlæringsfelleskapen_US
dc.subjectsosiokulturelle perspektiveren_US
dc.subjectdigital konteksten_US
dc.titleFra praksisfellesskap til et profesjonelt læringsfellesskap - Kunnskapsutvikling i et sosiokulturelt perspektiven_US
dc.typeWorking paperen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal