Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGjøsæter, Åge
dc.date.accessioned2015-04-16T08:12:24Z
dc.date.available2015-04-16T08:12:24Z
dc.date.issued2015-04-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/281892
dc.description.abstractTema for paperet LOS- programmet, et videreutdanningsstudium i ledelse, organisasjon og strategi tilrettelagt for yrkesaktive studenter. Paperet drøfter faglige og pedagogiske utfordringer med sikte å utvikle reflekterte praksisaktører med referanse til karakteristika ved teoretisk og praktisk organisasjons- og ledelseskunnskap, samt overflate- og dybdelæring som læringsteoretisk referanseramme. Det argumenteres for at utvikling av reflekterte praksisaktører fordrer dybdelæring, som igjen fordrer gjenkjennelse i form av praktisk organisasjons- og ledelseskunnskap som tilført teoretisk kunnskap kan relateres til. Avslutningsvis stilles det spørsmål ved om praksiskunnskap ikke i større grad bør inngå - eller bli stilt krav om - i organisasjons- og ledelsesstudier, gitt at målsettingen er et læringsutbytte som har karakter av dybdelæring.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.titleLOS- programmet: videreutdanningsstudium i ledelse, organisasjon og strategi: utvikling av reflekterte praksisaktører som faglig og pedagogisk utfordringnb_NO
dc.typeReportnb_NO
dc.source.pagenumber15nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel