Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMiranda, Rakel
dc.contributor.authorNesheim, Synnøve
dc.contributor.authorMadsen, Amalie
dc.date.accessioned2021-08-04T11:45:49Z
dc.date.available2021-08-04T11:45:49Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2766214
dc.descriptionBLUBACH Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfagen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectParentsen_US
dc.subjectkindergarten teacher´s roleen_US
dc.subjectmandateen_US
dc.subjectprofessionalen_US
dc.subjectwork rotationen_US
dc.titleHvordan har foreldre erfart profesjonsutøvers mandat, rolle og praksis i barnehagen?en_US
dc.title.alternativeHow does parents experience the professional teachers mandate, role and practice in the kindergarten?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.localcodeBLUBACHen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal