dc.contributor.author | Todnem, Bente | |
dc.contributor.author | Rød, Amber Jasmine Rydland Malde | |
dc.date.accessioned | 2021-08-04T10:47:52Z | |
dc.date.available | 2021-08-04T10:47:52Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2766169 | |
dc.description | BLUBACH 2020/21
Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett
Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Toleransevindumodellen: Hva går den ut på, og burde vi bruke den i barnehagen? | en_US |
dc.title.alternative | Window of tolerance: What is it about, and should it be used in kindergarten? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.localcode | BLUBACH | en_US |