dc.contributor.author | Skadal, Lars Engen | |
dc.date.accessioned | 2021-06-29T08:20:23Z | |
dc.date.available | 2021-06-29T08:20:23Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2761823 | |
dc.description | MAS3-307 Masteroppgåve i læring og undervisning
Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett (FLKI)
Innleveringsdato: 14.05.2021 | en_US |
dc.description.abstract | Denne studien omhandlar utviklingsarbeid i skulen. Tematikken for studien kjem frå nasjonale styringsdokument, trendar i internasjonale utviklingsarbeid, fysisk aktiv læring(FAL) og lærarar som profesjon. Med dette som bakteppe har studien tatt sikte på å sjå korleis lærarar saman kan møte dei stadig aukande krava i norsk skule. Studien ser også på korleis lærarar oppfattar ein utviklingsprosjekt med fysisk aktiv læring der dei sjølv styrer store delar av prosjektet. For å sjå på dette har eg sett på erfaringane gjort av seks lærarar ved ein ungdomsskule i Vestland under gjennomføringa av utviklingsprosjektet «Kunnskap i bevegelse». Utifrå dette vart følgjande problemstilling utarbeidd: Korleis opplev ungdomsskulelærarar eit utviklingsarbeid med FAL basert på samarbeid med fleire interessentar? Studien har eit kvalitativ tilnærming, og det har vore nytta to ulike fokusgruppeintervju for å samle inn data. Begge intervjua hadde likt utval, som var seks matematikklærarar på 8. og 9.klasse ved same ungdomsskule. Implementeringsperioden varte i ni veker. For å belyse problemstillinga har eg mellom anna valt å sjå på følgjande teoretiske kjenneteikn ved utviklingsarbeid: Innhaldsfokus, aktiv læring, modellæring og modellering, coaching og ekspertstøtte, tilbakemeldingar og refleksjon, og vedvaring. Eg har også å brukt teori om FAL og lærarar si rolle i utviklingsarbeid. Mellom anna fann denne studien følgjande: 1. Lærarar treng tid for å kunne gjennomføre utviklingsarbeid 2. Lærarar opplev det som positivt å kunne delta som lærarande deltakarar i læringsfellesskap 3. Lærarar opplev at fysisk aktiv læring motiverer elevane i matematikk. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Utviklingsarbeid | en_US |
dc.subject | erfaringar | en_US |
dc.subject | samarbeid | en_US |
dc.subject | samskaping | en_US |
dc.subject | autonomi | en_US |
dc.subject | profesjon | en_US |
dc.subject | implementering | en_US |
dc.subject | fysisk aktiv læring | en_US |
dc.subject | FAL i matematikk | en_US |
dc.title | «Sat vi berre der heile matematikktimen!?» : Ein kvalitativ studie av utviklingsarbeid med fysisk aktiv læring | en_US |
dc.title.alternative | «Did we just sit there the whole maths lesson!?» | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 82 | en_US |
dc.description.localcode | MAS3-307 | en_US |