Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSkadal, Lars Engen
dc.date.accessioned2021-06-29T08:20:23Z
dc.date.available2021-06-29T08:20:23Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2761823
dc.descriptionMAS3-307 Masteroppgåve i læring og undervisning Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett (FLKI) Innleveringsdato: 14.05.2021en_US
dc.description.abstractDenne studien omhandlar utviklingsarbeid i skulen. Tematikken for studien kjem frå nasjonale styringsdokument, trendar i internasjonale utviklingsarbeid, fysisk aktiv læring(FAL) og lærarar som profesjon. Med dette som bakteppe har studien tatt sikte på å sjå korleis lærarar saman kan møte dei stadig aukande krava i norsk skule. Studien ser også på korleis lærarar oppfattar ein utviklingsprosjekt med fysisk aktiv læring der dei sjølv styrer store delar av prosjektet. For å sjå på dette har eg sett på erfaringane gjort av seks lærarar ved ein ungdomsskule i Vestland under gjennomføringa av utviklingsprosjektet «Kunnskap i bevegelse». Utifrå dette vart følgjande problemstilling utarbeidd: Korleis opplev ungdomsskulelærarar eit utviklingsarbeid med FAL basert på samarbeid med fleire interessentar? Studien har eit kvalitativ tilnærming, og det har vore nytta to ulike fokusgruppeintervju for å samle inn data. Begge intervjua hadde likt utval, som var seks matematikklærarar på 8. og 9.klasse ved same ungdomsskule. Implementeringsperioden varte i ni veker. For å belyse problemstillinga har eg mellom anna valt å sjå på følgjande teoretiske kjenneteikn ved utviklingsarbeid: Innhaldsfokus, aktiv læring, modellæring og modellering, coaching og ekspertstøtte, tilbakemeldingar og refleksjon, og vedvaring. Eg har også å brukt teori om FAL og lærarar si rolle i utviklingsarbeid. Mellom anna fann denne studien følgjande: 1. Lærarar treng tid for å kunne gjennomføre utviklingsarbeid 2. Lærarar opplev det som positivt å kunne delta som lærarande deltakarar i læringsfellesskap 3. Lærarar opplev at fysisk aktiv læring motiverer elevane i matematikk.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandet
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectUtviklingsarbeiden_US
dc.subjecterfaringaren_US
dc.subjectsamarbeiden_US
dc.subjectsamskapingen_US
dc.subjectautonomien_US
dc.subjectprofesjonen_US
dc.subjectimplementeringen_US
dc.subjectfysisk aktiv læringen_US
dc.subjectFAL i matematikken_US
dc.title«Sat vi berre der heile matematikktimen!?» : Ein kvalitativ studie av utviklingsarbeid med fysisk aktiv læringen_US
dc.title.alternative«Did we just sit there the whole maths lesson!?»en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.source.pagenumber82en_US
dc.description.localcodeMAS3-307en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal