dc.contributor.author | Fosse, Marlin | |
dc.contributor.author | Liodden, Linda H | |
dc.date.accessioned | 2015-02-03T12:52:15Z | |
dc.date.available | 2015-02-03T12:52:15Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/275288 | |
dc.description | Barnehagelærer
BLU3 - 1006
Desember 2014 | nb_NO |
dc.description.abstract | Hva er det som kjennetegner en vanskelig foreldresamtale og hvordan kan en pedagog i barnehagen best mulig forberede seg til en vanskelig foreldresamtale?
Vi skriver om hva som kjennetegner en vanskelig foreldresamtale og hvordan vi best mulig kan forebygge en samtale. Og vi har valgt å skrive om vanskelig foreldresamtale med tanke på når pedagogen skal ha samtale med foreldre om at barnet deres har en form for vansker. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | foreldresamtale | nb_NO |
dc.subject | veiledning | nb_NO |
dc.subject | vanskelige samtaler | nb_NO |
dc.subject | foreldresamarbeid | nb_NO |
dc.title | Vanskelige foreldresamtaler : hva er det som kjennetegner en vanskelig foreldresamtale og hvordan kan en pedagog i barnehagen best mulig forberede seg til en vanskelig foreldresamtale? | nb_NO |
dc.title.alternative | What is it that characterizes a difficult parents call and how can an educator in kindergarten best prepare for a difficult parents call? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 38 | nb_NO |