Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBirkeland, Synne Skibenes
dc.date.accessioned2015-02-03T12:38:14Z
dc.date.available2015-02-03T12:38:14Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/275283
dc.descriptionBarnehagelærerutdanning BLU3-1006 Desember 2014nb_NO
dc.description.abstract«Alle barnehagebarn er i en periode av livet der de har særlige omsorgs- og beskyttelsesbehov. Mange barn har i tillegg særlige utfordringer knyttet til sin livssituasjon, og barnehagen må organiseres på en måte som ivaretar alle barn.» (Ødegaard, 2012, s. 7) kan man lese i tekstforslaget til revidert rammeplan for barnehagen. Fokuset knyttes mer mot barnets beste, og personalets ansvar (Ødegaard, 2014). Ut fra tema og funn i forskningsprosessen har jeg formulert følgende problemstilling: 6 «Hvordan håndterer og forstår pedagogen det omsorgsviktede barn?»nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectomsorgssviktnb_NO
dc.subjectsamarbeidnb_NO
dc.subjectbarnehagennb_NO
dc.subjectberneverntjenestennb_NO
dc.title«Vi hjelper kanskje foreldrene med å dekke over hull» : en oppgave om barnehagepedagogens syn rundt det omsorgsviktede barn i barnehagennb_NO
dc.title.alternative“We may cover up parents’ shortcomings” : A paper on kindergarten teachers’ views on neglected childrennb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber26nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel