Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHaara, Frode Olav
dc.contributor.authorTaraldsen, Lene Hayden
dc.contributor.authorJenssen, Eirik S.
dc.date.accessioned2021-01-29T13:36:30Z
dc.date.available2021-01-29T13:36:30Z
dc.date.created2020-11-21T13:57:19Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationHaara, F. O., Taraldsen, L. H., & Jenssen, E. S. (2020). Utvikling av veiledningskompetanse i et læringsfellesskap. Nordisk tidsskrift i veiledningspedagogikk, 5(1)en_US
dc.identifier.issn2535-3047
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2725387
dc.description.abstractI artikkelen ser vi på hvordan et fagmiljø kan videreutvikle kompetanse til å veilede gjennom erfaringsdeling og refleksjon rundt egen veilederrolle. Utvikling av veiledningskompetanse kobler vi til deltakelse i et læringsfellesskap og faktisk veiledning, knyttet til et veilederforum. Gjennom en innovativ bruk av narrativer som metodisk tilnærming eksemplifiserer vi ulike perspektiver ved veiledningsarbeid og utvikling av veiledningskompetanse i høyere utdanning.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherBergen Open Access Publishingen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectveiledningen_US
dc.subjectveilederforumen_US
dc.subjectnarrativen_US
dc.titleUtvikling av veiledningskompetanse i et læringsfellesskapen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder©2020The author(s)en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.source.volume5en_US
dc.source.journalNORDVEI- Nordisk tidsskrift i veiledningspedagogikken_US
dc.source.issue1en_US
dc.identifier.doi10.15845/ntvp.v5i1.3157
dc.identifier.cristin1850645
dc.source.articlenumber3157en_US
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal