dc.contributor.author | Hestholm, Grethe Nina | |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T08:20:39Z | |
dc.date.available | 2020-09-29T08:20:39Z | |
dc.date.created | 2020-07-18T14:40:14Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Hestholm, G. N. (2020). Kort presentasjon av avhandlinga: Kva talar for ein likeverdig representasjon av praktiske og teoretiske kunnskapar i obligatorisk skulepensum? Kunnskapsteoretiske, danningsfilosofiske og utdanningssosiologiske argument [Videoklipp]. | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2680152 | |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | G. N. Hestholm | en_US |
dc.title | Kort presentasjon av avhandlinga: Kva talar for ein likeverdig representasjon av praktiske og teoretiske kunnskapar i obligatorisk skulepensum? Kunnskapsteoretiske, danningsfilosofiske og utdanningssosiologiske argument. | en_US |
dc.type | Lecture | en_US |
dc.description.version | acceptedVersion | en_US |
dc.rights.holder | © 2020 Forfatteren | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |
dc.identifier.cristin | 1819774 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | postprint | |