Læring i barnehagen gjennom 25 år - En analyse av læringsbegrepet i tre ulike rammeplaner
dc.contributor.author | Myrmel, Hanne Kalvenes | |
dc.date.accessioned | 2020-08-21T06:18:22Z | |
dc.date.available | 2020-08-21T06:18:22Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2673271 | |
dc.description | Barnehagelærerutdanning, Campus Bergen | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Læring i barnehagen gjennom 25 år - En analyse av læringsbegrepet i tre ulike rammeplaner | en_US |
dc.title.alternative | 25 years of learning in kindergarten - An analysis of the concept of learning in 3 different framework plans for kindergartens in Norway | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 31 | en_US |
dc.description.localcode | BLUBACH | en_US |