Barnehagerommets betydning for å fremme matematisk forståelse hos barn
dc.contributor.author | Johnsen, Malin Frotveit | |
dc.date.accessioned | 2020-08-21T06:04:37Z | |
dc.date.available | 2020-08-21T06:04:37Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2673262 | |
dc.description | Barnehagelærerutdanning, Campus Bergen | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Barnehagerommets betydning for å fremme matematisk forståelse hos barn | en_US |
dc.title.alternative | The importance of the kindergarten rooms to promote children’s mathematical understanding | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 32 | en_US |
dc.description.localcode | BLUBACH | en_US |