Barns risikolek: «Hvordan kan barnehagelærere arbeide med tilrettelegging av risikofylt utelek for de eldste barna i barnehagen?”
dc.contributor.author | Halland, Karoline | |
dc.contributor.author | Ytreland, Ine Nygaard | |
dc.date.accessioned | 2020-08-18T06:54:23Z | |
dc.date.available | 2020-08-18T06:54:23Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2672704 | |
dc.description | Barnehagelærerutdanning, Campus Bergen | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Barns risikolek: «Hvordan kan barnehagelærere arbeide med tilrettelegging av risikofylt utelek for de eldste barna i barnehagen?” | en_US |
dc.title.alternative | Children's risky play: “How can pre-school teachers work to facilitate risky play for the oldest children in kindergarten?” | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 54 | en_US |
dc.description.localcode | BLUBACH | en_US |