Show simple item record

dc.contributor.authorHorpestad, Johanne Hadland
dc.contributor.authorÅnestad, Jonas
dc.contributor.authorPedersen, Alida Sæterlid
dc.date.accessioned2020-08-18T06:47:37Z
dc.date.available2020-08-18T06:47:37Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2672697
dc.descriptionBarnehagelærerutdanning, Campus Bergenen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBarnehagen som en arena for sosial utjevning: en kvalitativ undersøkelse av hvordan barnehagelærere arbeider for å utjevne sosiale forskjelleren_US
dc.title.alternativeKindergarten as an arena for social equalization: a qualitative study of how kindergarten teachers works to equalize social differencesen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.source.pagenumber58en_US
dc.description.localcodeBLUBACHen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal