En forskning på barns frilek: Hvilken betydning har barnehagepersonalet sine roller i barns frilek?
dc.contributor.author | Brattebø, Dasha | |
dc.contributor.author | Støylen, Malin Halle | |
dc.date.accessioned | 2020-08-18T05:58:01Z | |
dc.date.available | 2020-08-18T05:58:01Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2672670 | |
dc.description | Barnehagelærerutdanning, Campus Bergen | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | En forskning på barns frilek: Hvilken betydning har barnehagepersonalet sine roller i barns frilek? | en_US |
dc.title.alternative | A study on children’s free play: How can kindergarten teachers provide good conditions for it? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 47 | en_US |
dc.description.localcode | BLUBACH | en_US |