Leselyst: Kva undervisningsmetodar bidreg til å motivera elevar på 1.-4. trinn til å lesa?
dc.contributor.author | Flatraaker, Tordis Marie Sørli | |
dc.contributor.author | Løvik, Ranveig | |
dc.date.accessioned | 2019-11-22T08:32:05Z | |
dc.date.available | 2019-11-22T08:32:05Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2629974 | |
dc.description | Grunnskulelærarutdanning 1-7, Stord | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Høgskolen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Leselyst: Kva undervisningsmetodar bidreg til å motivera elevar på 1.-4. trinn til å lesa? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.description.localcode | LU1-PEL415 | nb_NO |