Show simple item record

dc.contributor.authorMyhre, Ingvild Brekke
dc.date.accessioned2019-08-19T05:30:45Z
dc.date.available2019-08-19T05:30:45Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2608878
dc.descriptionMR691 Masterstudium i organisasjon og leiing, helse- og velferdsleiing og utdanningsleiing Fakultet for økonomi og samfunnsvitskap – Institutt for samfunnsvitskap 14.06.2019nb_NO
dc.description.abstractSamandrag Tett på kompetansenettverk er ein kvalitativ studie av organisering, leiing og idegrunnlag for kompetansenettverk der 12 aktørar knytt til tre ulike kompetansenettverk er intervjua for å få meir kunnskap om korleis desse nettverka blir organisert og leia, og kva forståingar og idegrunnlag som finst mellom aktørane. Alle nettverka i studien min er knytt til desentralisert ordning for kompetanseutvikling i skulen. Hovudfunn i studien kan summerast i fem punkt: 1) Kompetansenettverka har klare teikn på både hierarkiske styringsprinsipp og nettverksprinsipp. 2) Det er ei forståing av at det er ei endring i styring frå sentrale styresmakter til lokal skulemynde. 3) Rektor blir oppfatta som sentral aktør for kompetanseutvikling, men er likevel i mindre grad involvert i kompetansenettverket, der skuleeigar framstår som den leiande part, og lærarprofesjonen ser på seg sjølv som pådrivar og støttespelar. 4) Det er ei endring på gang i relasjonen mellom universitet/høgskule (UH) og skulesektoren frå bestillar-leverandør til utviklingspartnar, sjølv om UH framleis blir oppfatta som kunnskapsleverandør, og det er heller stor avstand mellom lærarutdanning og praksisfeltet. 5) Tillit, likeverd og tid er sentrale faktorar for å lukkast med kompetanseutviklinga der partnarane må vera tett på slik at kompetanseutviklinga skjer innanfelles rammer og mål. Det er i møta og samhandlinga mellom aktørane funksjonane og rollene deira blir definert, utfordra og redefinert. Denne prosessen kan føra til institusjonell innovasjon eller sagt med andre ord; føra til endring i det profesjonelle læringsfellesskapet.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectnettverknb_NO
dc.subjectpartnarskapnb_NO
dc.subjectsamarbeidnb_NO
dc.subjectleiingnb_NO
dc.subjectsamstyringnb_NO
dc.subjectprofesjonelle (lærings)fellesskapnb_NO
dc.titleTett på kompetansenettverk Ein kvalitativ studie av organisering, leiing og idegrunnlag for kompetansenettverknb_NO
dc.title.alternativeClose on Competence Networks A qualitative study of organization, leadership and ideas in competence networksnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.description.localcodeMR691nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal