Show simple item record

dc.contributor.authorVestre, Ingvild Haugen
dc.date.accessioned2019-08-15T11:35:20Z
dc.date.available2019-08-15T11:35:20Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2608492
dc.descriptionGUPEL 412 Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Institutt for språk litteratur, matematikk og tolkning Submission Date: June 3, 2019nb_NO
dc.language.isoengnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleThe Importance of Incorporating Social- Emotional Learning in the Literature Classroomnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber24nb_NO
dc.description.localcodeGUPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal