dc.contributor.author | Sjuve, Inger Helen | |
dc.date.accessioned | 2019-07-23T06:59:08Z | |
dc.date.available | 2019-07-23T06:59:08Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2606224 | |
dc.description | GUPEL412: Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Fakultet for lærerutdanning, kunst og idrett: Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 03. Juni. 2019 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Psykisk helse i skolen: en studie av læreres tanker om egen kompetanse | nb_NO |
dc.title.alternative | Mental Health in Schools: A study of teachers’ perception of their own competency | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 32 | nb_NO |
dc.description.localcode | GUPEL412 | nb_NO |