«Hvordan har rekkefølge av undervisningsmetoder innvirkning på elevers engasjement – teori før eller etter disseksjon?»
dc.contributor.author | Kommedal, Jonas | |
dc.date.accessioned | 2019-07-23T06:47:03Z | |
dc.date.available | 2019-07-23T06:47:03Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2606217 | |
dc.description | GUPEL412 Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 02. Juni 2019 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | «Hvordan har rekkefølge av undervisningsmetoder innvirkning på elevers engasjement – teori før eller etter disseksjon?» | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 35 | nb_NO |
dc.description.localcode | GUPEL412 | nb_NO |