Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLarsen, Robert
dc.date.accessioned2019-07-23T06:41:00Z
dc.date.available2019-07-23T06:41:00Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606213
dc.descriptionGUPEL 412 Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 03.06.2019nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleEn studie om hvordan lærere integrerer danning i matematikkfagetnb_NO
dc.title.alternativeA study of how teachers integrates ”bildung” in the subject of mathematics in schoolnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber38nb_NO
dc.description.localcodeGUPEL412nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal