Show simple item record

dc.contributor.authorLarsen, Robert
dc.date.accessioned2019-07-23T06:41:00Z
dc.date.available2019-07-23T06:41:00Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606213
dc.descriptionGUPEL 412 Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 03.06.2019nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleEn studie om hvordan lærere integrerer danning i matematikkfagetnb_NO
dc.title.alternativeA study of how teachers integrates ”bildung” in the subject of mathematics in schoolnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber38nb_NO
dc.description.localcodeGUPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal