dc.contributor.author | Larsen, Robert | |
dc.date.accessioned | 2019-07-23T06:41:00Z | |
dc.date.available | 2019-07-23T06:41:00Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2606213 | |
dc.description | GUPEL 412 Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 03.06.2019 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | En studie om hvordan lærere integrerer danning i matematikkfaget | nb_NO |
dc.title.alternative | A study of how teachers integrates ”bildung” in the subject of mathematics in school | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 38 | nb_NO |
dc.description.localcode | GUPEL412 | nb_NO |