Språksyn i ulike læreplaner for norsk skole
dc.contributor.author | Lunde, Sunniva | |
dc.date.accessioned | 2019-07-23T06:36:35Z | |
dc.date.available | 2019-07-23T06:36:35Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2606210 | |
dc.description | GUPEL412: Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Institutt for lærerutdanning Innleveringsdato: 06.06.19 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Språksyn i ulike læreplaner for norsk skole | nb_NO |
dc.title.alternative | Approaches to language learning in various curricula in the Norwegian school | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 39 | nb_NO |
dc.description.localcode | GUPEL412 | nb_NO |