Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHylland, Jonas Ure
dc.date.accessioned2019-07-23T06:24:29Z
dc.date.available2019-07-23T06:24:29Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606206
dc.descriptionGUPEL412, Grunnskulelærarutdanninga 5.-10. Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett (FLKI), institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 02.06.19nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.title«Det finst ikkje vanskelege barn, berre barn som har det vanskeleg» : Ei bacheloroppgåve om læraren sin tilrettelegging og rolle for traumatiserte elevarnb_NO
dc.title.alternative«There are no difficult children, only children with difficulties» : A bachelor thesis on the teacher´s facilitation and role for traumatized pupilsnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber44nb_NO
dc.description.localcodeGUPEL412nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal