Show simple item record

dc.contributor.authorHylland, Jonas Ure
dc.date.accessioned2019-07-23T06:24:29Z
dc.date.available2019-07-23T06:24:29Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606206
dc.descriptionGUPEL412, Grunnskulelærarutdanninga 5.-10. Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett (FLKI), institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 02.06.19nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.title«Det finst ikkje vanskelege barn, berre barn som har det vanskeleg» : Ei bacheloroppgåve om læraren sin tilrettelegging og rolle for traumatiserte elevarnb_NO
dc.title.alternative«There are no difficult children, only children with difficulties» : A bachelor thesis on the teacher´s facilitation and role for traumatized pupilsnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber44nb_NO
dc.description.localcodeGUPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal