dc.contributor.author | Hylland, Jonas Ure | |
dc.date.accessioned | 2019-07-23T06:24:29Z | |
dc.date.available | 2019-07-23T06:24:29Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2606206 | |
dc.description | GUPEL412, Grunnskulelærarutdanninga 5.-10. Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett (FLKI), institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 02.06.19 | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | «Det finst ikkje vanskelege barn, berre barn som har det vanskeleg» : Ei bacheloroppgåve om læraren sin tilrettelegging og rolle for traumatiserte elevar | nb_NO |
dc.title.alternative | «There are no difficult children, only children with difficulties» : A bachelor thesis on the teacher´s facilitation and role for traumatized pupils | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 44 | nb_NO |
dc.description.localcode | GUPEL412 | nb_NO |