Show simple item record

dc.contributor.authorAarsheim, Madelen Kjøde
dc.date.accessioned2019-07-23T05:49:34Z
dc.date.available2019-07-23T05:49:34Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606188
dc.descriptionGUPEL412 Bacheloroppgåve, vitskapsteori og forskingsmetode Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett. Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking. Submission Date: June 3, 2019nb_NO
dc.language.isoengnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleNorwegian and South African Teachers’ Use of Songs in the ESL/EFL Classroomnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber34nb_NO
dc.description.localcodeGUPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal