Korleis arbeidar lærarar med sosial kompetanse i klassen?
dc.contributor.author | Håvik, Ida | |
dc.date.accessioned | 2019-07-22T09:05:16Z | |
dc.date.available | 2019-07-22T09:05:16Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2606128 | |
dc.description | Bachelor i pedagogikk og elevkunnskap GBPEL312 Institutt for Pedagogikk, Religion og Samfunnsfag 03. juni 2019 | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Korleis arbeidar lærarar med sosial kompetanse i klassen? | nb_NO |
dc.title.alternative | How do teachers work with social competence in class? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 43 | nb_NO |
dc.description.localcode | GBPEL412 | nb_NO |