dc.contributor.author | Jacobsen, Mariell Madsen | |
dc.date.accessioned | 2019-07-22T08:55:47Z | |
dc.date.available | 2019-07-22T08:55:47Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2606116 | |
dc.description | GBPEL 412 Bacheloroppgåve, vitskapsteori og forskingsmetode Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett (FLKI) 03.06.19 | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Leik som tidleg innsats : En kvalitativ undersøking om korleis to lærarar på småskuletrinnet legg til rette for leik som eit tiltak i arbeid med tidleg innsats | nb_NO |
dc.title.alternative | Playtime as an early approach to learning : A qualitative study which examines how two teachers teaching in the foundation phase in Primary School, facilitate playtime as an early approach to learning | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 42 | nb_NO |
dc.description.localcode | GBPEL412 | nb_NO |