dc.contributor.author | Sandnes, Inga Marie Olsen | |
dc.date.accessioned | 2019-07-22T08:26:37Z | |
dc.date.available | 2019-07-22T08:26:37Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2606096 | |
dc.description | GLU 1-7 GBPEL412: Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 03.06.2019 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Relasjoner, omsorgssvikt og resiliens : En kvalitativ undersøkelse om fire læreres refleksjoner om relasjonens betydning for elever utsatt for omsorgssvikt | nb_NO |
dc.title.alternative | Relationships, neglect of care and resilience : A qualitative study of which reflections teachers make about the significance of relationships for pupils exposed to neglect of care | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 42 | nb_NO |
dc.description.localcode | GBPEL412 | nb_NO |