Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorErdal, Malene
dc.date.accessioned2019-07-22T08:00:47Z
dc.date.available2019-07-22T08:00:47Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606078
dc.descriptionGBPEL412 Bacheloroppgåve, vitskapsteori og forskingsmetode Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett (FLKI) Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 03.06.2019nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleTILPASSA OPPLÆRING FOR EVNERIKE ELEVAR : Dette er ei kvalitativ undersøking av kva lærarar legg vekt på for å gje evnerike elevar i matematikk tilpassa opplæringnb_NO
dc.title.alternativeADAPTED EDUCATION FOR GIFTED STUDENTS : This is a qualitative study that examines what teachers choose to emphasize to give gifted/exceptional students an adapted math educationnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber43nb_NO
dc.description.localcodeGBPEL412nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal