dc.contributor.author | Erdal, Malene | |
dc.date.accessioned | 2019-07-22T08:00:47Z | |
dc.date.available | 2019-07-22T08:00:47Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2606078 | |
dc.description | GBPEL412 Bacheloroppgåve, vitskapsteori og forskingsmetode Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett (FLKI) Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 03.06.2019 | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | TILPASSA OPPLÆRING FOR EVNERIKE ELEVAR : Dette er ei kvalitativ undersøking av kva lærarar legg vekt på for å gje evnerike elevar i matematikk tilpassa opplæring | nb_NO |
dc.title.alternative | ADAPTED EDUCATION FOR GIFTED STUDENTS : This is a qualitative study that examines what teachers choose to emphasize to give gifted/exceptional students an adapted math education | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 43 | nb_NO |
dc.description.localcode | GBPEL412 | nb_NO |