dc.contributor.author | Espedal, Helene Skjæveland | |
dc.date.accessioned | 2019-07-22T07:59:31Z | |
dc.date.available | 2019-07-22T07:59:31Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2606077 | |
dc.description | GBPEL412 Grunnskolelærerutdanning 1-7 Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode - Fordypning i pedagogikk Høyskolen på Vestlandet – Institutt for lærerutdanning Innleveringsdato: 03.06.19 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Lærernes arbeid med å forebygge mobbing i skolen | nb_NO |
dc.title.alternative | Teachers’ work to prevent bullying in school | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 38 | nb_NO |
dc.description.localcode | GBPEL412 | nb_NO |