dc.contributor.author | Marthinussen, Julie Marlén Laupstad | |
dc.date.accessioned | 2019-07-16T10:49:10Z | |
dc.date.available | 2019-07-16T10:49:10Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2605496 | |
dc.description | BLUBACH 2018/19 Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Barnehagelærerutdanning Innleveringsdato: 31.05.2019 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Hvordan kan den litterære samtalen om bildebøker i en barnehagegruppe bidra til åpenhet omkring vanskelige og tabubelagte tema? | nb_NO |
dc.title.alternative | How may literary conversations about picture books in a children’s group contribute to openness about difficult and taboo topics? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 33 | nb_NO |
dc.description.localcode | BLUBACH | nb_NO |