Kva tankar har pedagogiske leiarar om formingsaktivitetar med dei yngste i barnehagen, og er fokuset i disse formingsaktivitetane meir prosessretta eller produktretta?
dc.contributor.author | Steinsvåg, Karoline | |
dc.date.accessioned | 2019-07-02T08:36:52Z | |
dc.date.available | 2019-07-02T08:36:52Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2603130 | |
dc.description | Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Høgskolen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Kva tankar har pedagogiske leiarar om formingsaktivitetar med dei yngste i barnehagen, og er fokuset i disse formingsaktivitetane meir prosessretta eller produktretta? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.description.localcode | BLU-BACH15 | nb_NO |