Show simple item record

dc.contributor.authorMåredal, Helen
dc.date.accessioned2019-06-27T11:37:12Z
dc.date.available2019-06-27T11:37:12Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2602566
dc.descriptionMaster i Læring og undervisning Vår 2019nb_NO
dc.description.abstractTemaet for denne masteroppgåva er å sjå på korleis eit utval norsklærarar i ungdomsskulen arbeider med å legge til rette for leselyst i klasserommet. For å finne mogelege svar på problemstillinga har eg gjennomført ei kvalitativ undersøking. Eg har djupneintervjua fire norsklærarar i ungdomsskulen. Felles for dei fire informantane er at dei har lang erfaring, og at andre lærarar meiner at dei jobbar godt i høve elevar og leselyst. Eit hovudmål med undersøkinga har vore å kartlegge faktorar som kan vere med på å stimulere til leselyst for ungdomsskuleelevar. Eg søkte å finne ut noko om korleis den gode leselæraren underviser, kva han tenker rundt det å velje ut bøker og korleis han meiner eit klasserom bør sjå ut. I tillegg ville eg vite om elevane har tilgang på bøker i klasserommet og finne ut korleis lærarane nyttar skulebiblioteket eller folkebiblioteket i skulekvardagen. Etter å ha intervjua lærarane, sit eg igjen med kunnskap som kan vere med på å gjere meg, og kanskje også andre, til betre leselærarar. Informantane har delt raust av sine erfaringar, og det var verkeleg interessant å høyre om tankane deira knytt til temaet leselyst. Alle informantane er glade i å lese, og er veldig opptekne av at elevane skal få mogelegheita til å oppleve den same lysta til å lese som dei sjølv har. Lærarane er samde om at det er viktig å finne tekstar som fenger elevane. Dei er alle opptekne av at elevane skal kose seg med lesing, og at det ikkje treng å vere oppgåver eller etterarbeid knytt til det elevane les. Lesinga kan også vere eit mål i seg sjølvnb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandet
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.title«Som lærar så er du litt sånn guide da» : Om korleis fire norsklærarar i ungdomsskulen legg til rette for leselystnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber91nb_NO
dc.description.localcodeMAS3-307nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal