Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorUrdal, Nora
dc.date.accessioned2019-06-27T07:45:28Z
dc.date.available2019-06-27T07:45:28Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2602457
dc.descriptionLærarar gjer mange vurderingar i skulekvardagen. Vala dei gjer er styrte av læreplanen, som både fungerer som ei rettesnor for skulen og som inspirasjon for undervisninga. Læreplanen er også eit av dei viktigaste styringsmidlane staten har overfor skulen. I denne oppgåva skal eg sjå på kva vurderingar norsklærarar gjer når dei vel ut skjønnlitteratur til bruk i klasserommet. Læreplanen har gitt dei rammene, men det er opp til skulen og oftast kvar einskild lærar å fylle ut desse rammene, slik at elevane skal ha mogelegheit til å nå kompetansemåla for sitt årstrinn. Gjennom intervju av to norsklærarar på mellomtrinnet, har eg freiste å setje lys på denne valsituasjonen, og dei ulike vurderingane som gjer seg gjeldande. Aktuell og relevant teori og forsking er trekt inn for å synleggjere og understreke tema som spelar inn i denne utveljinga som lærarar gjer når det gjeld kva skjønnlitterære tekstar dei nyttar seg av.nb_NO
dc.description.abstractLærarar gjer mange vurderingar i skulekvardagen. Vala dei gjer er styrte av læreplanen, som både fungerer som ei rettesnor for skulen og som inspirasjon for undervisninga. Læreplanen er også eit av dei viktigaste styringsmidlane staten har overfor skulen. I denne oppgåva skal eg sjå på kva vurderingar norsklærarar gjer når dei vel ut skjønnlitteratur til bruk i klasserommet. Læreplanen har gitt dei rammene, men det er opp til skulen og oftast kvar einskild lærar å fylle ut desse rammene, slik at elevane skal ha mogelegheit til å nå kompetansemåla for sitt årstrinn. Gjennom intervju av to norsklærarar på mellomtrinnet, har eg freiste å setje lys på denne valsituasjonen, og dei ulike vurderingane som gjer seg gjeldande. Aktuell og relevant teori og forsking er trekt inn for å synleggjere og understreke tema som spelar inn i denne utveljinga som lærarar gjer når det gjeld kva skjønnlitterære tekstar dei nyttar seg av.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleVal av skjønnlitteratur i undervisninga: kva vurderingar norsklærarar gjer når dei vel ut kva skjønnlitteratur dei nyttar i undervisninga sinb_NO
dc.title.alternativeHow to choose fiction in the Norwegian tuition: what assessments teachers do when they choose which fictional works they use in their Norwegian tuitionnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber19nb_NO
dc.description.localcodePE369nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal