Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRossing, Rikke Andrea
dc.date.accessioned2019-06-27T07:24:56Z
dc.date.available2019-06-27T07:24:56Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2602444
dc.descriptionFakultet for lærerutdanning, kultur og idrett Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Grunnskolelærerutdanning 1-7, deltidnb_NO
dc.description.abstractDenne oppgaven har som mål å finne ut hva som kjennetegner og hvordan en konkret kan legge til rette for et godt og inkluderende læringsmiljø. Studien har følgende problemstilling: Hvordan legger en erfaren lærer til rette for et godt og inkluderende læringsmiljø?Det teoretiske grunnlaget for oppgaven er en blanding av forskning og policy om læringsmiljø. Oppgavens funn er basert på ett omfattende intervju med én erfaren lærer som utmerker seg i det å skape gode læringsmiljø. I intervjuet kommer det frem en rekke konkrete tips og metoder for hvordan en kan arbeide med inkluderende læringsmiljø i klasserommet med elevene, med foreldre og med kolleger. Disse fungerer samtidig som en konkretisering av de mer generelle trekkene som beskrives i litteraturen. Disse vises det aktivt til i teksten og de følger med som eget vedlegg.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleLæringsmiljø: Hvordan legger en erfaren lærer til rette for et godt og inkluderende læringsmiljø?nb_NO
dc.title.alternativeLearning Environment: How does an experienced teacher organize a good and inclusive learning environment?nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber38nb_NO
dc.description.localcodePE369nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal