dc.contributor.author | Vestergaard, Astrid Dam | |
dc.date.accessioned | 2019-06-14T11:46:07Z | |
dc.date.available | 2019-06-14T11:46:07Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2600869 | |
dc.description | PE369 Bacheloroppgave i grunnskolelærerutdanningen 1-7 Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett 10.05.2019 | nb_NO |
dc.language.iso | dan | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Plads til prøver, men er der plads til subjektivering? | nb_NO |
dc.title.alternative | Room for testing, but is there space for subjectification? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 26 | nb_NO |
dc.description.localcode | PE369 | nb_NO |