Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBirkeland, Ingrid Svortevik
dc.contributor.authorBørseth, Runar Lid
dc.date.accessioned2019-06-13T13:12:54Z
dc.date.available2019-06-13T13:12:54Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2600769
dc.descriptionPE369-1 19V Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Grunnskulelærarutdanning 1-7 08.05.2018nb_NO
dc.description.abstractMålet med oppgåva var å sjå etter generelle tendensar for korleis tilsette ved skular vurderer sin eigen kompetanse kring barn med traume. Samtidig ville vi sjå om skulen sin traumekompetanse og dei tilsette sine eigne erfaringar kunne påverke dette. Problemstillinga vår: Har tilsette i skulen kjennskap til traume hos barn, og kva kan bidra til auka oppleving av kompetanse på området? Vi har brukt kvantitativ metode for å samle inn data til undersøkinga vår. Spørjeskjemaet vårt vart sendt til om lag 200 skular i heile landet. Vi fekk 153 respondentar, som inkluderer rektorar, lærarar og andre tilsette ved skulane. Vi fann at det er store skilnader på traumekompetansen i skulen. Vidare såg vi at kompetanse ikkje hadde nokon samanheng med erfaring, men at eksplisitt undervising derimot såg ut til å ha positiv påverknad. Vi kan difor ikkje forvente at lærarar skal utvikle traumekompetanse på eiga hand.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.titleTrauma or not Trauma: that’s the Question : Traumekompetanse i den norske skulennb_NO
dc.title.alternativeTrauma Competence in the Norwegian Schoolnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber38nb_NO
dc.description.localcodePE369nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal