Digitale vurderingsverktøy og strategibruk i matematikk: Korleis kan digitale vurderingsverktøy vera til hjelp i utviklinga av strategibruk i matematikk for elevane i barneskulen
dc.contributor.author | Hystad, Kenneth | |
dc.date.accessioned | 2019-05-21T08:11:32Z | |
dc.date.available | 2019-05-21T08:11:32Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2598173 | |
dc.description | Pedagogikk og elevkunnskap 2b 1-7, Stord | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Høgskolen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Digitale vurderingsverktøy og strategibruk i matematikk: Korleis kan digitale vurderingsverktøy vera til hjelp i utviklinga av strategibruk i matematikk for elevane i barneskulen | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.description.localcode | LU1-PEL415 | nb_NO |