Show simple item record

dc.contributor.authorStrandos, Hilde Sognnæs
dc.contributor.authorVikdal, Rita Årevik
dc.contributor.authorBjørhusdal, Eli
dc.coverage.spatialNorway, Sogn og Fjordanenb_NO
dc.date.accessioned2019-03-29T12:05:45Z
dc.date.available2019-03-29T12:05:45Z
dc.date.created2017-11-23T00:13:41Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationStrandos, H. S., Vikdal, R. Å. & Bjørhusdal, E. (2017). Begynnaropplæring i norsk for fagleg sterke elevar. FoU i praksis,11(2), 25-40.nb_NO
dc.identifier.issn1504-6893
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2592485
dc.description.abstractDenne artikkelen byggjer på ein observasjons- og intervjustudie av didaktisk arbeid med ei elevgruppe som har fått heller lite merksemd i forskingslitteraturen: fagleg sterke elevar ibegynnaropplæringa i norsk. Ti informantar, alle norsklærarar på 1. og 2. årstrinn, er djupneintervjua og observerte i timar med grunnleggande lese- og skriveopplæring. Undersøkinga viser at lærarane identifiserer fagleg sterke elevar i norsk alt på 1. årstrinnet, det vil seie barn som les og skriv godt når dei startar på skulen. Vidare finn studien at informantane har få strategiar for korleis dei skal legge til rette for læring for desse elevane. Konsekvensane er 1) langsam bokstavprogresjon, 2) manglande skrivemodellering, og 3) eit syn på fagleg sterke elevar som «underytarar». Informantane opplever også at ansvaret for tilpassa opplæring for fagleg sterke elevar ligg hjå enkeltlærarane, og at lite er formulert på skule- og skuleeigarnivå.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.relation.urihttps://reader.dbok.no/#open?book=59f31c572801fd66790073d1&page=25
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.subjectfagleg sterke elevarnb_NO
dc.subjectnorskfagetnb_NO
dc.subjectden fyrste lese- og skriveopplæringanb_NO
dc.titleBegynnaropplæring i norsk for fagleg sterke elevarnb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283nb_NO
dc.source.pagenumber25-40nb_NO
dc.source.volume11nb_NO
dc.source.journalFoU i praksisnb_NO
dc.source.issue2nb_NO
dc.identifier.cristin1517450
cristin.unitcode203,5,2,0
cristin.unitnameAvdeling for lærarutdanning og idrett - Sogn og Fjordane
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal