dc.contributor.author | Apicella, Carmen | |
dc.date.accessioned | 2019-02-04T08:28:41Z | |
dc.date.available | 2019-02-04T08:28:41Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2583678 | |
dc.description | Program for barnehagelærerutdanning Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag 31.05.2018 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | "Hvordan konstruerer barnehagelærere og pedagogiske ledere sin profesjonsidentitet" | nb_NO |
dc.title.alternative | "How do kindergarten teachers and educational leaders construct their professional identity" | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 40 | nb_NO |
dc.description.localcode | BLUBACH | nb_NO |