Hvordan kan barnehagelærere ivareta sjenerte barns behov?
dc.contributor.author | Stevens, Nadine | |
dc.date.accessioned | 2019-02-01T10:29:14Z | |
dc.date.available | 2019-02-01T10:29:14Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2583484 | |
dc.description | BLU3-1006 HVL Sogndal BLU Innleveringsdato 07.01.2019 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Hvordan kan barnehagelærere ivareta sjenerte barns behov? | nb_NO |
dc.title.alternative | How can preschool teachers look after shy kids`s needs? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 24 | nb_NO |
dc.description.localcode | BLU3-1006 | nb_NO |