Show simple item record

dc.contributor.authorOlsen, Oda Elise Weel
dc.contributor.authorJohnsen, Elise Svaleng
dc.date.accessioned2019-01-14T12:38:18Z
dc.date.available2019-01-14T12:38:18Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2580501
dc.descriptionIdrett, fysisk aktivitet og helse Avdeling for lærer og idrettsutdanning Innleveringsdato: 14.12.2018nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.title«Har økt fysisk aktivitet i skolen større effekt på akademisk prestasjon hos elever fra familier med lav sosioøkonomisk status?»nb_NO
dc.title.alternative«Does increased school-based physical activity have an effect on academic performance among students coming from families with lower socioeconomic status?»nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber38nb_NO
dc.description.localcodeID3-302nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal