Kunstnarar i barnehagen – estetiske erfaringar av høg kvalitet?
Journal article, Peer reviewed
Published version
![Thumbnail](/hvlopen-xmlui/bitstream/handle/11250/2580464/furholt.pdf.jpg?sequence=7&isAllowed=y)
View/ Open
Date
2018Metadata
Show full item recordCollections
- Import fra CRIStin [3604]
- Institutt for kunstfag [264]
Original version
Furholt, A. (2018). Kunstnarar i barnehagen – estetiske erfaringar av høg kvalitet?. Tidsskrift for Nordisk Barnehageforskning, 17(1). 10.7577/nbf.1794Abstract
Artikkelen tematiserer estetisk erfaring og opplæring på bakgrunn av eit komposisjonsprosjekt i Den kulturelle bæremeisen. Den kulturelle bæremeisen har som uttalt premiss at når barnehagebarn skal delta i skapande prosessar og hauste kunstnariske inntrykk og estetiske erfaringar av høg kvalitet, må det vere kunstnarar til stades. Med støtte hovudsakleg i retorisk teori, drøftar artikkelen korleis det å vere kunstnar kan bidra til auka kvalitet i det kunstfaglege arbeidet. Det handlar om kunstfagleg danning gjennom eit musikalsk materiale, og at det ikkje er likegyldig korleis ein arbeider med materialet.