Kunstnarar i barnehagen – estetiske erfaringar av høg kvalitet?
Journal article, Peer reviewed
Published version
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2580464Utgivelsesdato
2018Metadata
Vis full innførselSamlinger
- Import fra CRIStin [3486]
- Institutt for kunstfag [258]
Originalversjon
Furholt, A. (2018). Kunstnarar i barnehagen – estetiske erfaringar av høg kvalitet?. Tidsskrift for Nordisk Barnehageforskning, 17(1). 10.7577/nbf.1794Sammendrag
Artikkelen tematiserer estetisk erfaring og opplæring på bakgrunn av eit komposisjonsprosjekt i Den kulturelle bæremeisen. Den kulturelle bæremeisen har som uttalt premiss at når barnehagebarn skal delta i skapande prosessar og hauste kunstnariske inntrykk og estetiske erfaringar av høg kvalitet, må det vere kunstnarar til stades. Med støtte hovudsakleg i retorisk teori, drøftar artikkelen korleis det å vere kunstnar kan bidra til auka kvalitet i det kunstfaglege arbeidet. Det handlar om kunstfagleg danning gjennom eit musikalsk materiale, og at det ikkje er likegyldig korleis ein arbeider med materialet.