Lærere i møte med utfordringer i matematikkundervisningen i innføringsklasser
dc.contributor.author | Harstad, Kesly | |
dc.date.accessioned | 2018-10-30T12:29:59Z | |
dc.date.available | 2018-10-30T12:29:59Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2570145 | |
dc.description | Grunnskolelærerutdanning 5-10. trinn GUPEL412 Avdeling for lærerutdanning 02.06.17 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Lærere i møte med utfordringer i matematikkundervisningen i innføringsklasser | nb_NO |
dc.title.alternative | How teachers experience challenges while teaching mathematics in introduction classes | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 37 | nb_NO |
dc.description.localcode | GUPEL412 | nb_NO |