Show simple item record

dc.contributor.authorHarstad, Kesly
dc.date.accessioned2018-10-30T12:29:59Z
dc.date.available2018-10-30T12:29:59Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2570145
dc.descriptionGrunnskolelærerutdanning 5-10. trinn GUPEL412 Avdeling for lærerutdanning 02.06.17nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleLærere i møte med utfordringer i matematikkundervisningen i innføringsklassernb_NO
dc.title.alternativeHow teachers experience challenges while teaching mathematics in introduction classesnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber37nb_NO
dc.description.localcodeGUPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal