Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAsk, Bente Mossige
dc.date.accessioned2018-08-31T07:33:59Z
dc.date.available2018-08-31T07:33:59Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2560185
dc.descriptionMaster i læring og undervisning Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett 15.05.2018nb_NO
dc.description.abstractBakgrunn: Det finnast etter kvart store mengder digital læringsteknologi innretta mot matematikk på ulike ferdigheitsnivå, både på den norske og den internasjonale marknaden. For faglærarar og læremiddelansvarlege i norske skular finnast det med andre ord enorme mogelegheiter ved utval av læremiddel. Samstundes finnast det særs lite føringar kring kva som vil føre til betre læring, og ei alvorleg mangel på forskingsbaserte evalueringar. Målet med denne studia er å undersøke om eit adaptivt læringssystem frå Gyldendal, Multi Smart Øving (MSØ), har betre læringseffekt samanlikna med tradisjonell undervisning for ei gruppe elevar på 6.trinn. Metode: Eit kvantitativt, kvasieksperimentelt forskingsprosjekt vart gjennomført. Intervensjonen vart delt inn i to periodar på 6 veker, der to klassar på 6.trinn (ei forsøksgruppe og ei kontrollgruppe) arbeidde med to ulike matematiske emne. Forsøksgruppa brukte MSØ i både skule- og heimearbeid, medan kontrollgruppa arbeidde med læring gjennom tradisjonelt skule- og heimearbeid i lærebok. Det vart gjennomført pre-og post-test for kvar periode. I tillegg vart data kring faglege prestasjonar på ulike standardiserte prøvar samla inn og kontrollert for, samt informasjon kring elevens syn på faget og sosiokulturelle bakrunn. Resultat: Ei samanlikning mellom dei to gruppene viste ingen skilnad i læringsutbytte. Ut frå dette vart det konkludert med at bruk av MSØ forbetrar læring i same grad som tradisjonell undervisning. Eit interessant tilleggsfunn var at MSØ ser ut til å kunne auke læringseffekta signifikant hjå eit underutval med svakt presterande elevar. Dette funnet er basert på eit særs lite utval av elevar, og kan difor ikkje generaliserast. Det er likevel eit interessant grunnlag for eventuell vidare forsking.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectDigital læringsteknologinb_NO
dc.subjectmatematikknb_NO
dc.subjectadaptiv læringnb_NO
dc.subjecteffektnb_NO
dc.subjectlæremiddelnb_NO
dc.subjectMulti Smart Øvingnb_NO
dc.titlePotensiell læringseffekt av eit digitalt, adaptivt læringssystem: Multi Smart Øvingnb_NO
dc.title.alternativePotential learning effects from a digital, adaptive learning system: Multi Smart Øvingnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber383nb_NO
dc.description.localcodeMAS3-307nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal