dc.contributor.author | Berge, Johanne | |
dc.date.accessioned | 2018-07-16T08:57:05Z | |
dc.date.available | 2018-07-16T08:57:05Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2505605 | |
dc.description | Grunnskolelærerutdanning 1-7 | nb_NO |
dc.description.abstract | Temaet i denne oppgåva er relasjonsarbeid, og korleis etablere eit godt sosialt læringsfellesskap på 1. trinn. Eg nytta eit kvalitativt intervju, med tre informantar. Eg ønskja å finne ut meir om korleis lærarar arbeider med å skape relasjonar, både mellom lærar-elev og elev-elev. Teorien som er nytta i denne undersøkinga støttar informantane sine tankar om at ein god relasjon er sjølve grunnlaget for at elevar trivst på skulen, og blir motivert for læring. Undersøkinga viser at det særlig på første trinn må leggast vekt på relasjonar og etablering av eit sosialt læringsfellesskap. Dei yngste elevane treng å føle tilhørsle og tryggleik på skulen. Teorigrunnlaget for oppgåva er knytt til lovverket, relasjonsbygging, klasseleiing og arbeid med positive læringsfellesskap. | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Etablering av relasjonar og eit sosialt læringsfellesskap på 1.trinn | nb_NO |
dc.title.alternative | Establishing of relations and a social learningcommunity in first grade | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.description.localcode | PE369 1 BO 2018 VÅR Grunnskolelærerutdanning 1-7 | nb_NO |