Show simple item record

dc.contributor.authorBerge, Johanne
dc.date.accessioned2018-07-16T08:57:05Z
dc.date.available2018-07-16T08:57:05Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2505605
dc.descriptionGrunnskolelærerutdanning 1-7nb_NO
dc.description.abstractTemaet i denne oppgåva er relasjonsarbeid, og korleis etablere eit godt sosialt læringsfellesskap på 1. trinn. Eg nytta eit kvalitativt intervju, med tre informantar. Eg ønskja å finne ut meir om korleis lærarar arbeider med å skape relasjonar, både mellom lærar-elev og elev-elev. Teorien som er nytta i denne undersøkinga støttar informantane sine tankar om at ein god relasjon er sjølve grunnlaget for at elevar trivst på skulen, og blir motivert for læring. Undersøkinga viser at det særlig på første trinn må leggast vekt på relasjonar og etablering av eit sosialt læringsfellesskap. Dei yngste elevane treng å føle tilhørsle og tryggleik på skulen. Teorigrunnlaget for oppgåva er knytt til lovverket, relasjonsbygging, klasseleiing og arbeid med positive læringsfellesskap.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleEtablering av relasjonar og eit sosialt læringsfellesskap på 1.trinnnb_NO
dc.title.alternativeEstablishing of relations and a social learningcommunity in first gradenb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.description.localcodePE369 1 BO 2018 VÅR Grunnskolelærerutdanning 1-7nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal