Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBørven, Richard
dc.contributor.authorAase, Stine Mundal
dc.date.accessioned2018-07-16T08:45:05Z
dc.date.available2018-07-16T08:45:05Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2505591
dc.descriptionGrunnskolelærerutdanning 1-7nb_NO
dc.description.abstractOppgåva tek føre seg samanhengen mellom motivasjon hjå elevane og bruk av fysisk aktivitet i matematikkundervisning. Det er gjennomført ei kvantitativ undersøking blant 99 elevar på mellomtrinnet på skular på Vestlandet, hovudsakleg i Sogn og Fjordane. Med utgangspunkt i Ryan og Deci (2000) sin teori om sjølvbestemming vert det sett på elevane sin grad av medbestemming i klasserommet, tilhøyrsle og inkludering i skulekvardagen og den opplevde kompetansen til elevane, som saman ligg til grunn for motivasjonen. Resultata viser ingen signifikant samanheng mellom motivasjon og fysisk aktivitet. Dei viser derimot ein signifikant forskjell mellom jenter og gutar sin opplevde kompetanse, i fordel jentene, som er ulikt frå andre undersøkingar gjort i Noreg.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleMotivasjon og fysisk aktivitet i matematikk: Ei kvantitativ studie om samanheng mellom motivasjon og fysisk aktivitet i matematikkundervisning hjå elevar på mellomtrinnetnb_NO
dc.title.alternativeMotivation and physical activity in mathematics: A quantitative study of the correlation between motivation and physical activity in mathematics among students in 5th to 7th gradenb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.description.localcodePE369 1 BO 2018 VÅR Grunnskolelærerutdanning 1-7nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal